• Subcribe to Our RSS Feed

התאמה מלאה לקידום

אתר מותאם קידום

אנו מתמחים בבניית אתרים מוכווני/מותאמי קידום במנועי החיפוש.

במאמר זה נעמוד על משמעות הביטוי "אתר מוכוון/מותאם קידום", נלמד כיצד ניתן לוודא שהאתר בנוי באופן ידידותי למנועי החיפוש ונסקור את רשימת הקריטריונים עליהם אנו מקפידים בעת תהליך הפיתוח.

בניית אתר מתאים לקידום

בניית אתר שמתאים לקידום במנועי חיפוש מהווה לא רק צורת עבודה כי אם תפיסה שלמה וכוללת.

צוות מהנדסי הליבה של מנוע החיפוש Google נשאל לעיתים קרובות: "כיצד לבנות אתר כך שידורג ראשון?", תשובתם תמיד אחת היא: "בניית אתר אינטרנט נוח לגולשים".

מהו אתר נוח לגולשים?

לקוחות שואלים לעיתים קרובות כיצד ייתכן שאתר המשוכלל והמושקע שלהם לא מופיע בתוצאות החיפוש ב-Google ואילו אתרים מתחרים בעלי מראה "פשוט" לכאורה מדורגים במקומות גבוהים?

התשובה לכך נעוצה באופן שבו מנועי החיפוש פועלים.

האלגוריתם של גוגל

אתרים רבים בארץ ובעולם נבנים תוך שימוש בקוד שאינו תואם לגישה של Google. לא משום שהם אינם נוחים לגולש, אלא משום שנדרשת התייחסות אחרת למושג "נוח".

מנוע החיפוש Google הינו למעשה אלגוריתם מחשב שמשמש לאיתור, סינון, דירוג והצגת האתרים בהתאם לשאילתא שכותב המשתמש. יש לזכור כי האלגוריתם מתייחס לפרמטרים "יבשים" בקוד האתר. במידה וקוד זה בלתי קריא או קשה לפענוח – דירוג האתר בהכרח ייפגע.

לכן חשוב להקפיד, כבר במהלך פיתוח האתר, על בניית קוד נוח לגולשים ומנועי החיפוש כאחד.

לחצו כאן להמשך קריאת המאמר.