• Subcribe to Our RSS Feed

קמפיינים פרסומיים (מבחר דוגמאות)

בתי ספר ופנימיות

logo-tadmorתיכון תדמור לאמנויות הבישול

בשנים האחרונות מספר הנרשמים לתיכון תדמור ירד כחלק ממגמה ארצית בה תלמידים בוחרים בלימודים עיוניים ופחות בלימודים מקצועיים. המטרה שלנו הייתה הפצת קיומו של התיכון לאוכלוסיה שלא ידעה על קיומו וגיוס תלמידים חדשים.

מה עשינו?

• פרסום התיכון באתר הפופולארי "מסגרות" השייך לנו.עוזי לנדאו בתיכון תדמור
• קמפיינים פרסומיים בגוגל ובפייסבוק.
• בניית אתר חדש עם עיצוב חדשני ומותאם למכשירים ניידים (רספונסיבי).
• פתיחה ותחזוק של עמוד פייסבוק פעיל.

תוצאות: לתיכון תדמור הגיעו פניות רבות, כתוצאה מהפרסום בגוגל ובאתר מסגרות, ובית הספר הגיע ליעד של אכלוס 2 כיתות באופן מלא. אתר האינטרנט ועמוד הפייסבוק מספרים את סיפורי ההצלחה של הבוגרים והתלמידים ומעלים את קרנו של בית הספר.

 


imagesכפר הנוער כנות

בשנת הלימודים הבאה כפר הנוער כנות מתרחב והופך מפנימייה ארבע שנתית בה הלימודים מתחילים בכיתה ט' לפנימייה שש שנתית בה הלימודים מתחילים מכיתה ז'. מעבר לכך, ד"ר חזי יוסף, המנכ"ל החדש של הכפר, החליט להגדיל בצורה משמעותית את מספר התלמידים. קמפיין גיוס התלמידים שלנו כלל שלושה תחומים

מה עשינו?kanot-mofet-fac

• מודעות פרסום בגוגל
• פרסום באתר "מסגרות" השייך לנו
• קמפיינים נקודתיים בפייסבוק אודות פתיחת כיתת מופ"ת ואת נושא הלהקות בכפר.

תוצאות: עלייה משמעותית במספר הפניות לכנות, מיתוג בית הספר הוגדר כהצלחה בהקשר למגמת המשטרה, הפרשות, הכדורגל, פתיחת חטיבת הביניים וכיתת מופ"ת.


‪Welcome to the Frontpage - Google Chrome‬ 23072014 151051פנימיית רזיאל הרצליה

בית הספר והפנימייה של עתיד רזיאל מיועדים לתלמידים מצטיינים במדעים ואומנויות. השם של הפנימייה פחות מוכר משל פנימיות אחרות הנמצאות בצמתים מרכזיים או שהבוגרים שלהם התפרסמו. לכן, המטרה הייתה להעלות את המודעות לפנימייה ולפנות לקהל היעד של בני נוער הרואים את עתידם בתחומי המוזיקה והמדע.

מה עשינו?

• באנרים פרסומיים בולטים בעמודים של אתר מסגרות השייך לנו.
• קמפיין פייסבוק הפונה לקהל צעיר שעוסק במוזיקה.
• קמפיין פייסבוק הפונה לקהל של הורים שהילדים שלהם מצטיינים במדעים.
• קמפיין מודעות בגוגל הפונה לקהל המחפש פנימייה לתלמידים עם הישגים לימודיים גבוהים.

תוצאות: מיתוג בית הספר כפנימייה למוזיקאים מחוננים ולתלמידים מצטיינים בקרב קהל ההורים שמחפשים מסגרות אלטרנטיביות ובמקביל לפניות רבות דרך עמודי הנחיתה שלנו.

שלוחת נטור חיל האוויר

לפני כשנתיים נפתחה שלוחה של חיל האוויר כחלק מישיבת תמר ברמת הגולן. זוהי למעשה המסגרת היחידה שמשלבת פנימייה (דתית) ולימוד מקצועות טכנולוגים לחיל האוויר. מטבע הדברים היא מיועדת לנערים דתיים. מכיוון שעד היום לא הייתה מסגרת מהסוג הזה היה צריך להפיץ את דבר קיומה של ישיבת תמר ושלוחת נטור של חיל האוויר.

מה עשינו ?

• העלינו מידע על השלוחה באתר מסגרות
• קידמנו את דף המידע על נטור לראש העמוד העוסק במסגרות צבאיות
• קידמנו מילות מפתח הקשורות לתחום כגון "פנימייה צבאית חיל האוויר" וכו'

תוצאות: נטור קיבלו מספר פניות רב דרכנו ועל כך מעיד המכתב הבא שקיבלנו ממפקד השלוחה:

"מאז הפרסום באתר מסגרות וגם במקומות רבים אחרים חלה עלייה בקרב הנרשמים לבה"ס.
לאחר סקר שבצענו מול התלמידים הנרשמים יצא שכ- 10% אחוזים מהם הגיעו דרך הפרסום באתר מסגרות.
אנו שבעי רצון מהפרסום , ובמיוחד מהשירות הטוב שבו אתם מעניקים לנו.

מודים לכם מקרב לב.

בברכה.

חנן אזולאי,
מפקד שלוחת נטור"

פנימיית יוענה ז'בוטינסקי

יוענה ז'בוטינסקי היא פנימייה הנמצאת בבאר יעקב ובית הספר שלה משמש את תלמידי באר יעקב והסביבה. הפנימייה עוברת הרחבה ולכן יש צורך בגיוס תלמידים והגברת ההטרוגניות שלהם.

מה עשינו?

• באנר פרסומי באתר מסגרות
• פרסום אורגני (לא ממומן) של סרטון תדמית אודות הפנימייה ובית הספר באינטרנט

תוצאות: שיפור המוניטין החיובי של הפנימייה ברשת האינטרנט ועלייה במספר הנרשמים.

בית ספר טכנולוגי עתיד כרמיאל

בית הספר עתיד כרמיאל נותן מענה אנושי ולימודי מרשים לתלמידיו. מגוון המגמות גדול ופונה למספר תחומי עניין שונים.

מה עשינו?

• קמפיין פייסבוק באזור הרישום של התיכון המתעד את בוגרי התיכון המרגישים שחוו הצלחה וקיבלו כיוון נכון לחיים
• קמפיין פייסבוק למגמות השונות על מנת לחשוף תלמידים לכיוון שמתאים להם.
• פרסום באתר מסגרות

תוצאות: חשיפה ממוקדת והגברת המודעות של תלמידים והורים מנהריה, עכו, מעלות, כרמיאל והמועצות האזוריות לאפשרויות הלימודיות הרבות והמרשימות שיש לתיכון עתיד כרמיאל להציע.

מיזמים חברתיים שאנו מפעילים לטובת הקהילה

לסייע לנורגילדה

אורי מלמד, אחד הבעלים של מדרגות שהינו גם מורה בתיכון באשדוד, נחשף לגמרי במקרה למשפחה אומללה שהגיע מקזחסטן לארץ על מנת שהתינוק, נורגילדה שמו, יעבור בבי"ח איכילוב ניתוח מסובך ויקר. בני המשפחה נאלצו למכור חלק מהרכוש שלהם על מנת לממן את הניתוח ונשארו כמעט ללא כסף כדי לממן את השהות בארץ.

אורי התגייס עם הכיתה אותה הוא מחנך וביחד הם העלו קמפיין אינטרנטי שמטרתו לגייס כסף ולמצוא בעל דירה בתל אביב שמוכן לארח אותם ללא עלות. הקמפיין הגיע לתקשורת הארצית הכתובה והאינטרנטית וכך נמצא בחור מקסים שתרם דירה על מנת קצת להקל על המשפחה של נורגילדה.

קישורים:

מבצע בייבי
אשדוד נט

משא למסע

מיזם הנצחה לזכר ערן אלון שנהרג בטיול באפריקה ואליו הצטרפו בני משפחות של מטיילים נוספים שנהרגו. המיזם מבוסס על השאלת תרמילים שנתרמים על ידי מטיילים בדימוס ומעבירים את התרמיל שלהם לתרמילאים צעירים, בעיקר כאלו שעושים את שביל ישראל או קורסי הישרדות למיניהם. אל התרמיל נתפרים פאצ'ים מיוחדים שמספרים את סיפור ההנצחה הייחודי של המטייל/ת שלזכרו נתרם התרמיל.

קישורים:

אתר משא למסע
דף הפייסבוק
כתבה שהתפרסמה ב-YNET

שינשינים

שנת שירות היא פרק מופלא ורצוי שכל נער או נערה בארץ יעברו אותו. לצערנו מבחינה היסטורית שנת השירות הייתה נפוצה בעבר רק בהתיישבות העובדת ולכן התק"ם הוא הגוף המשלח הגדל ביותר של בני נוער לשנת שירות. תלמידים שמסיימים י"ב בעיר אינם יכולים למצוא הרבה מקומות שיקלטו אותם כשינשינים. זו הסיבה שהקמנו את אתר "שינשינים" המספק מידע על אפשרויות הפתוחות בפני בני נוער עירוניים.

בשנה האחרונה הפקנו בהצלחה רבה את הכנס הגדול ביותר שנערך עד כה בארץ בנושא שנת השירות. אל הכנס הגיעו  מעל ל-900 בני ובנות נוער נפלאים וחדורי אידאולוגיה, מ-189 ישובים. החל מכרמיאל והקריות ועד מצפה רמון, מושבי הערבה, ירושלים ועוד. בכוונתנו להמשיך ולהפיק כנסים בנושא שנת השירות מדי שנה.

אתר שינשינים
 דף הפייסבוק
כתבה בדה מארקר
כתבה באשדוד און ליין