ההתמחות שלנו
גיוס תלמידים.
פרסום בגוגל ובפייסבוק.
שיפור יחס המרה (CRO).
מדוע דווקא אנחנו?
התמקדות במוסדות חינוך – אנו מתמחים ועוסקים אך ורק בפרסום ושיווק של מוסדות חינוך. בין המקומות שעימם עבדנו בהצלחה במהלך השנה האחרונה, ניתן למנות את רשת "עתיד", הכפר הירוק, כנות, הדסה נעורים, ימין אורד, בן יקיר ועוד.
הכרת מערכת החינוך מבפנים – לצוות מדרגות ובפרט לאורי מלמד, שעובד כמורה בתיכון מקיף ח' באשדוד, יש הכרות מעמיקה עם מערכת החינוך. הראייה המערכתית הנרחבת מאפשרת לנו להבין טוב יותר את צרכי בית הספר, לשים לב לפרטים הקטנים ביותר ולהיות מעודכנים באופן רציף בכל עניין שעשוי להיות חיוני למאמצי השיווק.
עלות מול תועלת – נושא המגבלות התקציביות של בתי הספר מוכר לנו היטב. אנו מקפידים לא לבזבז תקציב מיותר על מסעות פרסום ראוותניים או מודעות יקרות באתרי פרסום שמתאימות לחברות גדולות וערכן האמיתי אינו ברור. אנו פונים ישירות לקהל היעד, תוך שימוש בכלים מדידים, וממוקדים כל העת בדבר החשוב באמת – גיוס תלמידים.
הכל תחת קורת גג אחת – צוות מדרגות הינו שילוב יוצא דופן בין אנשי מקצוע ותיקים מתחומי החינוך, הפרסום והאינטרנט. לא תמצאו אצלנו מיקור חוץ (Out Sourcing). אנו מבצעים את כל התהליכים בעצמנו והאדם שאתו אתם מדברים ומסכמים דברים – הוא האדם שיבצע את העבודה בפועל.
מלא/י את הפרטים ונחזור אליך במהרה:
גיוס תלמידים
כיום, יותר מתמיד, בתי ספר רבים זקוקים להרשמה של תלמידים באופן כללי או הרשמה לכיתות ייחודיות, כגון כיתת מופ"ת או מגמה ייחודית אחרת. אנו מתמחים בגיוס תלמידים ברמה הארצית והמקומית, תוך שימוש בקמפיינים פרסומיים ממוקדים באינטרנט.
מיצוב, מיתוג ובידול בתי ספר
החלפת בעלות, הנהלה חדשה עם חזון חדש, כיוון פדגוגי שונה – כל אלו ועוד מהווים שינוי מהותי באופי בית הספר, שינוי שנועד לדחוף את בית הספר קדימה. חשוב להודיע על כך באופן ברור לקהל היעד. קרי, תלמידים הקיימים, התלמידים העתידיים וההורים.
לרשותנו עומד ניסיון רב ורעננות יצירתית שמאפשרים לנו לחשוב, ביחד אתכם, מה חשוב להדגיש ומה כדאי לטשטש. את המסרים המתאימים נדאג להפיץ באופן ישיר לקהל היעד תוך שימוש אפקטיבי ברשת האינטרנט.
ניהול קמפיין אינטרנטי חיובי
תלמידי בית הספר הגיעו להישג חסר תקדים בתחום הלימודי, החברתי או הספורטיבי? אנחנו נדאג שרוב תושבי העיר או האיזור יידעו על כך. נפתח מסלול ייחודי, מגמה, כיתת נחשון, כיתת מופ"ת או כיתה מדעית? חשוב שיידעו על כך הנרשמים הפוטנציאלים של בית הספר.
טיפול בתדמית שלילית
לא צריך הרבה כדי לרסק את תדמית בית הספר. לפעמים הדברים אכן נכונים ולעתים מדובר בהשמצה או אירוע שיצא מכלל פרופורציות בעקבות כתבה עיתונאית או פוסט שהתגלגל ברשתות החברתיות.
במידה ותכנים שליליים מגיעים לראש תוצאות החיפוש בגוגל כאשר מקלידים את שם בית הספר, יהיה צורך לבצע פעולות רשתיות מורכבות וארוכת טווח, תוך שיתוף פעולה הדוק עם צוות בית הספר. חלק חשוב בתהליך יהיה העלאת תכנים חיוביים אודות המקום וקידומם לראש תוצאות החיפוש האורגניות, במקביל לדחיקת האזכורים השליליים למקומות לא ראליים.