• Subcribe to Our RSS Feed

מיתוג באינטרנט

מהו מיתוג

מותג הינו מונח מעולם השיווק המורכב מהמילים "מוצר" ו"תג" ומתייחס לדימוי שיש לחברה, מוצר או שירות מסוימים בעיני קהל הצרכנים. מיתוג (באנגלית: Branding) הוא תהליך יצירת המותג.

מדוע חשוב ליצור מותג?

עיקר החשיבות קשורה לזהות המותג ביחס למוצרים או לשירותים מתחרים (מיצוב). תהליך יצירת הזהות הייחודית (בידול) תאפשר ליצרן או לספק השירות להתבלט בשוק ולעיתים אף לגבות מחיר גבוה משמעותית ביחס למתחרים.

כיצד אנו עושים זאת?

1. נקודת ההנחה שלנו היא כי לכל מוסד או עסק יש זהות ייחודית שתאפשר לו לבלוט ביחס למתחרים ולזכות ביתרון תחרותי.
2. תהליך המיתוג האינטרנטי מתחיל בראש ובראשונה בקיום סדרת ראיונות מקיפים עם הלקוח/ה שמטרתם להכיר לעומק את מאפייני החברה, הסביבה העסקית בה היא פועלת וקהל היעד אליו היא פונה.
3. לאחר איסוף הנתונים הרלוונטיים ואיתור היתרונות היחסיים והערך המוסף של השירות או המוצר בהשוואה למתחרים, נקיים פגישת סיעור מוחות עם הלקוח/ה. במהלכה נקבע מהו המסר שהמוצר או השירות מייצג ומהי הדרך הטובה ביותר להעבירו לקהל היעד.
4. ההחלטות שיתקבלו, יותאמו למימד הוויזואלי ויתורגמו לבניית אתר אינטרנט הכולל קונספט עיצובי ייחודי ותכנים מילוליים מוקפדים שישקפו את אופי המותג ויעמדו בקו ישר עם המטרות העסקיות של החברה.