למעלה מ-80% מהגולשים מסתפקים ברפרוף או בסריקה מהירה של הטקסט
התנהגות הגולשים באינטרנט שונה משמעותית מקריאת טקסטים מודפסים. מחקרי תנועות עיניים מראים כי למעלה מ-80% מהגולשים מסתפקים בסריקה מהירה של הטקסט, מתמקדים בכותרות, מילים מרכזיות ואלמנטים עיצוביים שמושכים את תשומת ליבם.
קריאה מעמיקה ומדוקדקת היא נדירה, ולכן כתיבה שיווקית יעילה חייבת להתאים את עצמה להרגלים אלו. כתיבה שיווקית שמצליחה למשוך גולשים, מאפשרת להם להבין בקלות ובמהירות שהגיעו למקום הנכון, ומניעה אותם לפעולה מיידית.
בזמן שגולש נכנס לאתר, יש לכם מספר שניות בלבד כדי ללכוד את תשומת ליבו. תכנון מדוקדק, מסרים ברורים, ויכולת מענה על שאלות הגולשים הם המפתח להפיכתם ללקוחות.
שמונת כללי הזהב שלנו לכתיבה שיווקית באינטרנט:
אחת השאלות המרכזיות בכתיבה שיווקית היא בחירת סגנון השפה:
התשובה תלויה בזהות קהל המטרה. זיהוי נכון של הקהל, שימוש בסגנון המתאים ומתן מענה לשאלותיו, הם המפתח להנעתו לביצוע פעולה, בין אם זה רכישה ובין אם יצירת קשר.
חשוב להקפיד שהשפה תתאים לערכי המותג ותשקף את אופי החברה באופן ברור ועקבי.
כתיבה שיווקית אפקטיבית מצליחה לשלב בין שתי מטרות מרכזיות:
השילוב הזה חיוני להצלחה שיווקית, שכן הוא מבטיח שהתוכן יגיע לקהל רחב יותר, יענה על צרכיו ויניע אותו לפעולה.
כתיבה שיווקית באינטרנט אינה רק העברת מידע – זו אמנות של תקשורת מותאמת לקהל היעד, המספקת מענה מהיר ומניעה לפעולה, תוך שמירה על נראות גבוהה במנועי החיפוש. תכנון נכון של התוכן, שימוש בכללי הכתיבה השיווקית, והתאמת השפה לקהל היעד, יבטיחו תוצאות טובות יותר ויחזקו את הצלחת האתר.
לחצו כאן לקריאה נוספת אודות שיפור יחס ההמרה (CRO).
"לכל חינוך יש מטרה, והמטרה הזו אינה רק להעביר ידע, אלא להעניק לתלמידים את הכלים והמיומנויות לחשוב באופן ביקורתי, ליצור פתרונות ולהתמודד עם אתגרי החיים. כשאנו מלמדים, אנו לא רק משפיעים על ההווה – אנו בונים את העתיד."