לוגו מדרגות

פרסום בפייסבוק

התוכן הוא המפתח להצלחה

קמפיין ממומן בפייסבוק

מהו קמפיין פרסום בפייסבוק?

קמפיין פרסום בפייסבוק כולל מודעות שמופיעות בפיד של המשתמשים, הן בטלפון הנייד והן במחשב. המודעות משלבות תמונה, כותרת וטקסט, ומטרתן למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולגרום להם לפעולה – כמו מעבר לדף נחיתה, הרשמה, או ביצוע פעולה באתר המוסד.

הייחודיות של פרסום בפייסבוק לעומת פרסום בגוגל

בניגוד לגוגל, שבו מודעות מופיעות בהתאם לשאילתות חיפוש ממוקדות, פייסבוק מאפשר להגיע לקהל רחב ומגוון לפי פילוחים מוגדרים, כמו אזור גיאוגרפי, גיל, תחומי עניין ועוד. המודעות נתפסות תוך כדי גלישה ולא רק כשמתבצע חיפוש, כך שגם מי שלא חיפש מראש מידע על מוסד חינוכי עשוי להתעניין. בנוסף, פייסבוק מציע עלויות נמוכות ביחס למדיות מסורתיות כמו עיתונים או שלטי חוצות.

מה חשוב בפרסום בפייסבוק?

בפרסום בפייסבוק התוכן הוא המפתח להצלחה. למפרסם יש שטח מוגבל של כ-20-25 מילים ותמונה כדי למשוך את תשומת הלב של הגולש. לכן, קופירייטינג מקצועי הוא חיוני ליצירת מודעה שתגרום לגולשים ללחוץ, להירשם או לבצע פעולה.

יחס בין תקציב לתוצאות

מדידת התוצאות בפייסבוק מורכבת יותר בהשוואה לגוגל. ניתן לחשב בקלות את העלות עבור כל לייק או הרשמה, אך קשה יותר למדוד השפעה עקיפה – למשל, גולש שראה את המודעה וחזר לאתר מאוחר יותר. עם זאת, פייסבוק מציע יתרון משמעותי בהגעה לקהלים רחבים ומפולחים.

פילוח קהל היעד

פייסבוק מאפשר פילוח מדויק לפי:

  • גאוגרפיה: פרסום ממוקד לפי יישובים, אזורים ואפילו מועצות אזוריות.
  • תחומי עניין: גולשים שמתעניינים במוזיקה, ספורט, טכנולוגיה ועוד.
  • דמוגרפיה: הורים לילדים בגילאים מסוימים, רווקים, נשואים, או בעלי מקצועות ספציפיים.

מיתוג מוסדות חינוך באמצעות פייסבוק

פייסבוק הוא כלי יעיל למיתוג מוסדות חינוך. ניתן לקדם פעילויות, תוכניות ייחודיות או כיתות מצוינות, ולהעלות את המודעות הציבורית לארגון או למוסד באופן נרחב וממוקד.

דוגמה מעשית

בכפר הנוער כנות נפתח קמפיין לכיתת מופ”ת למצוינות מדעית. הקמפיין כוון להורים באזור השפלה (גדרה, אשדוד, קריית מלאכי) והופעל למשך חודש. התוצאה: פניות רבות להרשמה דרך דף נחיתה ייעודי והפצת המידע בקרב תושבי האזור.

לסיכום

שיווק בפייסבוק מעניק למוסדות חינוך אפשרות להגיע לקהל ממוקד ורלוונטי, לבסס מיתוג ולמשוך מתעניינים בצורה יעילה. עם תוכן איכותי ופילוח נכון, ניתן להפוך כל קמפיין לכלי מרכזי בגיוס תלמידים והגברת המודעות למוסד.

ניתן לפנות אלינו בטופס הבא:

לקוחות ממליצים

אני מנהל מוסדות חינוך מזה 25 שנה. הגעתי לאיציק לאחר שעבדתי עם מספר חברות פרסום אחרות, ואני שמח על כך. יכולותיו והבנתו בתחום הדיגיטל, הובילו לקפיצת מדרגה מבחינת מספר הנרשמים לכפר. אנו עובדים עמו בהצלחה יותר מ- 10 שנים, והוא תמיד היה קשוב לצרכינו ועשה מעל ומעבר.
ד"ר חזי יוסף
מנהל כפר הנוער כנות
הגעתי לאיציק בשנת 2012,. המיזם החינוכי-עסקי שלי היה אז בחיתוליו ונזקקתי למומחה בשיווק דיגיטלי. התוצאה הייתה עבודה משותפת, בת 12 שנה, שהניבה הישגים פנטסטיים. למעשה כל העבודה שלי היום מבוססת על העבודה שאיציק עשה ועושה. בלעדיו לא הייתי במקום שבו אני נמצא היום כלכלית.
אורי מלמד
מנכ"ל 3Walls - חדרי למידה אימרסיביים

"לכל חינוך יש מטרה, והמטרה הזו אינה רק להעביר ידע, אלא להעניק לתלמידים את הכלים והמיומנויות לחשוב באופן ביקורתי, ליצור פתרונות ולהתמודד עם אתגרי החיים. כשאנו מלמדים, אנו לא רק משפיעים על ההווה – אנו בונים את העתיד."

פרופ' ג'ון דיואי

פילוסוף, פסיכולוג, ואיש חינוך אמריקאי

Scroll to Top
Skip to content